Toimitus- ja maksutavat
Suostumus henkilötietojesi käsittelyyn
Tekemällä tilauksen hyväksyt henkilötietojesi käyttämisen. Katso tietosuojaseloste tästä
Toimitusehdot
1. Kaikilla tuotteillamme on 14 päivän ilmainen palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja muuttumaton.
Palautusoikeuden 14 vrk alkaa siitä, kun asiakas on saanut tuotteen haltuunsa (noudettu Postin tai Matkahuollon toimipisteestä, tai postin seurantajärjestelmä raportoi lähetyksen toimitetuksi).
2. Tuotteelle jota löytyy varastosta, on tyypillinen toimitusaika 2 – 5 arkipäivää.
3. Tilaustuotteiden osalta toimitusaika on huomattavasti pidempi. Myynnissä on normaalisti vain varastossa olevia tuotteita.
4. Mikäli tilauksessa tai sen toimituksessa on ongelma, ole yhteydessä sähköpostitse info@umpikela.fi
5. Rahdin osalta käytössä ovat Posti ja Matkahuolto, tai harvinaisissa tapauksissa nouto/toimitus erikseen sopien. Toimituksen viivästyessä asiakkaalla on oikeus perua tilauksensa, jos viive johtuu Raseborg SpinCastersista.
Toimituksen viiveeseen perustuva tilauksen peruuttaminen ei koske poikkeuksellisia tilanteita kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä, logistiikkapartnereiden häiriötilanteesta tai muusta vastaavasta verkkokaupan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta johtuvia olosuhteita. Näissä tapauksissa tilaus toimitetaan niin pian kuin se on tuolloin vallitsevissa olosuhteissa mahdollista.
Tuotteet toimitetaan joko Postin tai Matkahuollon kautta Suomeen mukaanluettuna Ahvenanmaa. Toimituksesta muodostuu seurantanumero, joka annetaan asiakkaalle.
Lue myös ”Takuu- ja huoltoasiat” (linkki avautuu uuteen välilehteen).
Rahti- ja maksutavat
Pakettikaupan hinnaston löydät tästä linkistä ja rahdin hinta tarkentuu, kun täytät toimitusosoitteen tiedot osana ostoskori- ja maksuprosessia.
ERIKOISTAPAUKSISSA joista on aina tuotteen kohdalla maininta (suurikokoinen tai painava tai erityisrahtia vaativa tuote), Raseborg Spincaster on yhteydessä asiakkaaseen ennen toimitusta mahdollisten normaalia suurempien toimituskulujen osalta, ja tällaisessa tapauksessa asiakkaalla on oikeus hyväksyä tai hylätä toimituskulu.
Jos asiakas hylkää toimituskulun, se tarkoittaa kaupan peruuntumista ja mahdollisesti tapahtuneen maksusuorituksen hyvittämistä asiakkaalle.
Toimitettaessa ulkomaille rahtikustannus sovitaan erikseen ja edellyttää asiakkaan yhteydenottoa sähköpostitse osoitteeseen info@umpikela.fi.
Samoin kuin suurikokoisten, painavien tai erityisrahtia vaativien tuotteiden osalta edellisessä kappaleessa, asiakkaalla on oikeus hyväksyä tai hylätä toimituskulu, ja täten perua kauppa ja saada mahdollisen maksusuorituksen hyvitys.
MAKSUTAVAT
Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Ensisijaisesti käytössä on Klarnan maksujärjestelmä. Tästä voit lukea Klarnan palvelusta tarkemmin (linkki).
PayPal mahdollistaa tavanomaisen PayPal-maksun, tai vaihtoehtoisesti debit- tai creditkortin käytön. Voit tarvittaessa vaihtaa PayPal – maksun käyttöösi kassalle siirryttäessä, mutta useimmiten Klarna on sujuvin ja lähtökohtaisesti palveluiltaan laajin valinta, ja siksi verkkokaupassa oletuksena.